Wiadomości

Siedem marzeń Goplany

Poniedziałek, 21 stycznia 2008
Marka wyrobów cukierniczych Goplana odświeża swój wizerunek. Za pomysł i kreację serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Wide Open oraz dział marketingu firmy Jutrzenka..
Działająca na polskim rynku cukierniczym od 1912 roku Goplana, kojarzona jako producent tradycyjnych wyrobów cukierniczych (przede wszystkim czekolady) prezentuje swoje produkty oraz historię na wirtualnej stronie http://www.goplana.pl/.


Serwis opiera się na idei „7 marzeń” przedstawiających 7 grup słodyczy z  Goplany: czekoladę, batony, praliny, rajskie mleczko, pastylki, cukierki bez czekolady oraz ciastka. Na stronie http://www.goplana.pl/ znajdziemy informacje o pochodzeniu i historii wybranych łakoci oraz podpowiedzi  z czym najlepiej się komponują i przy jakiej okazji najlepiej po nie sięgnąć. 
Wkrótce na stronie znajdzie się możliwość zabawy w tworzenie  własnej czekoladowej kompozycji. Przy okazji użytkownik zdobędzie wiedzę na temat sekretów wytwarzania prawdziwej czekolady.

_______________________

Nowa strona internetowa towarzyszy zmianie wizerunku Goplany, która rozpoczęła się we wrześniu. Ta wyjątkowa metamorfoza kompozycji smaku i wyglądu sprawiła, że Goplana stała się bardziej elegancka i dystyngowana - podobna do prawdziwej kobiety, która uwodzi całą sobą. Nowa, kobieca Goplana proponuje nowe wnętrze czekoladowych słodyczy. Ulepszone receptury i smaki podkreślone zostały przez wyjątkowe opakowania, utrzymane w dyskretnej tonacji czekoladowej ze specjalnymi tłoczeniami i błyszczącym lakierem UV, który podnosi ich jakość. Pojawia się również nowe, eleganckie logo, spójne z szatą graficzną i kolorystyką całej linii.

tagi: goplana,jutrzenka,nowa strona,nowy serwis goplany ,