”Oskar FMCG przyznany żelkom Złoty Miś przez przedstawicieli polskiego handlu jest dla nas niezmiernie ważny, tak samo jak partnerska współpraca z detalistami oraz hurtownikami. Dlatego niezmiennie staramy się, aby nasza oferta produktowa była atrakcyjna dla reprezentantów krajowego handlu oraz odpowiadała na oczekiwania konsumentów” – powiedziała Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o.
Złoty Miś to legendarny już produkt Haribo, wprowadzony na rynek w 1922 roku. Od lat cieszy dzieci i dorosłych orzeźwiającym smakiem pięciu owoców: ananasa, maliny, truskawki, cytryny
i pomarańczy. Do produkcji Złotego Misia używane są wyłącznie naturalne składniki, dlatego kolory żelków są żywe, a ich owocowy smak przysparza konsumentom satysfakcji i zadowolenia. Złoty Miś jest również produktem bezglutenowym, bezpiecznym dla osób z alergią pokarmową
i chorujących na celiakię. Jakość słodyczy Haribo potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty. Wśród nich znajdują się następujące wyróżnienia dla żelków Złoty Miś: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006” „Złota Odznaka Jakości 2006” oraz „Najlepsze w Polsce” 2006.
Konkurs Oskary FMCG 2007 zorganizowany został przez magazyn „Życie Handlowe” już po raz drugi. W konkursie startować mogą wszyscy producenci i dystrybutorzy dostępnych w Polsce produktów.
tagi: oskar dla misia , haribo , nagroda dla haribo ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...