Na kampanię złożą się spoty telewizyjne, reklama w prasie kobiecej i branżowej, działania w Internecie, outdoor oraz nietypowy ambient. Częścią składową kampanii będzie promocja konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych opakowań cukru pudru „Cukier Królewski”.
tagi: Cukier Królewski , cukier , Südzucker , Sudzucker ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....