Na kampanię złożą się spoty telewizyjne, reklama w prasie kobiecej i branżowej, działania w Internecie, outdoor oraz nietypowy ambient. Częścią składową kampanii będzie promocja konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych opakowań cukru pudru „Cukier Królewski”.
tagi: Cukier Królewski , cukier , Südzucker , Sudzucker ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...