Kampania rusza z początkiem grudnia a jej zakończenie przewidywane jest na połowę stycznia 2008 roku. Dla uczestników promocji firma Ustronianka ufundowała nagrody – samochód Fiat Sedici, trzy rodzinne wyjazdy na finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy, oraz tysiąc czapek kibica.
Przez cały czas trwania kampanii w telewizji ogólnopolskiej będą realizowane działania marketingowe. Film reklamowy (30”) informujący o promocji zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1 i TVP 2.
Za wsparcie kampanii posłużą dwa billboardy sponsorskie (8”), które będą wyświetlane podczas transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich. Filmy promują dwa produkty znajdujące się w ofercie Ustronianki - Niegazowaną Naturalną Wodę Mineralną oraz napój owocowy Grappa.
Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują Aleksandra Majewska – account manager i Jan Sikora - senior art director. Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy TERMA.
Szczegółowy regulamin akcji konsumenckiej „Rodzinny wypoczynek z Ustronianką” jest dostępny na stronie www.ustronianka.pl.
tagi: ustronianka , kampania,wypoczynek z ustronianką ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...