Kampania rusza z początkiem grudnia a jej zakończenie przewidywane jest na połowę stycznia 2008 roku. Dla uczestników promocji firma Ustronianka ufundowała nagrody – samochód Fiat Sedici, trzy rodzinne wyjazdy na finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy, oraz tysiąc czapek kibica.
Przez cały czas trwania kampanii w telewizji ogólnopolskiej będą realizowane działania marketingowe. Film reklamowy (30”) informujący o promocji zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1 i TVP 2.
Za wsparcie kampanii posłużą dwa billboardy sponsorskie (8”), które będą wyświetlane podczas transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich. Filmy promują dwa produkty znajdujące się w ofercie Ustronianki - Niegazowaną Naturalną Wodę Mineralną oraz napój owocowy Grappa.
Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują Aleksandra Majewska – account manager i Jan Sikora - senior art director. Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy TERMA.
Szczegółowy regulamin akcji konsumenckiej „Rodzinny wypoczynek z Ustronianką” jest dostępny na stronie www.ustronianka.pl.
tagi: ustronianka , kampania,wypoczynek z ustronianką ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...