Market przy ul. Drwęckiej 28 w Ostródzie jest standardowym sklepem duńskiego dyskontera. Sala sprzedaży ma 750 m kw., przy sklepie powstał parking na 80 miejsc, pod jednym dachem znalazły się także trzy stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnia i kiosk z prasą. Klientów będzie obsługiwała 12-osobowa załoga, rekrutowana na miejscowym rynku pracy.
Jakie atrakcje sieć handlowa przygotowała z okazji otwarcia kolejnej placówki? Była degustacja produktów marki własnej Netto, a także obdarowywanie prezentami 50 osób, które w dniu otwarcia założyły na siebie żółtą część garderoby. Poza tym, Netto przy okazji otwarć proponuje swoim lojalnym klientom zabawę, podczas której można zdobyć Dowód Najtańszych Zakupów. Do rozlosowania w konkursie są 3 tablety oraz bony o wartości 50 zł każdy. Ci, którzy zechcą wziąć udział w zabawie, muszą zebrać 10 pieczątek na rozdanych kuponach (pieczątka przysługuje za zakupy o wartości powyżej 50 złotych) oraz odpowiedzieć na pytanie, dotyczące produktów dostępnych tylko w Netto, czyli marek własnych.
Jednak największą atrakcją dla klientów była ciesząca się ogromnym zainteresowaniem oferta, dostępna wyłącznie 7 listopada w sklepie przy ul. Drwęckiej 28.
Nowy sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty od godz. 7 do godz. 22, a w niedziele od godz. 8 do godz. 20.
O Netto Polska
Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto sp. z o.o. posiada trzy centra logistyczne: w Motańcu pod Szczecinem, w Domasławiu pod Wrocławiem oraz w Kopytkowie koło Starogardu Gdańskiego. Jest to obecnie jedna z największych firm w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ponad 4 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe ze szczególnym uwzględnieniem biegów oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. W marcu 2012 roku Netto otrzymało zaszczytny tytuł "Retailer of the Year 2011. Wybrany przez Dostawców" jako najlepsza sieć dyskontowa w Polsce. W tym roku sieć powtórzyła swój sukces, a do statuetki Najlepszy Dyskont doszła kolejna – Najlepsza Sieć Handlowa. Netto ma w Polsce 302 sklepy.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...