Kampanie i Promocje

Marka PRINCESSA rusza z nową kampanią

Piątek, 08 listopada 2013 Autor: Monika Dawiec,
4 listopada, pod hasłem „Lekko tak”, wystartowała nowa, ogólnopolska kampania telewizyjna należącej do Nestlé marki PRINCESSA. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.


Komunikacja w telewizji jest kolejnym etapem wspierającym relaunch marki, który w połowie roku objął zmianę opakowania.

Spot jest skierowany do młodych kobiet, które mają duży apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. Taka jest bohaterka filmu – pełna pasji malarka, dla której chwila z pysznym i delikatnym wafelkiem PRINCESSA jest niezwykłą przyjemnością i chwilą inspiracji - mówi Joanna Piórko, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska. Kampania nawiązuje do jednego z najsilniejszych atrybutów marki PRINCESSA, czyli do lekkości oraz podkreśla pyszny smak wafelka.

Przez cały okres trwania kampanii telewizyjnej emitowany będzie nowy, 30-sekundowy spot, w którego realizację zostali zaangażowani światowej klasy specjaliści. Kampania swoim zasięgiem obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN) oraz kanały tematyczne (At Media, Polsat, TVN) docierające do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformie VOD.  

Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję JWT Sp. z o.o., za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.

tagi: Nestle , Princessa , kampania , reklama , konsumenci , wizerunek ,