W ciągu kilkunastu dni na platformie zalogowało się blisko 3 tys. podmiotów, w tym ponad 250 tylko z sektora FMCG, które oferują możliwość transakcji handlowych dotyczących m.in.: artykułów spożywczych, chemii gospodarczej czy też wyposażenia domu.
Aleo umożliwia usprawnienie wykonywanej pracy, prezentację katalogu swoich produktów i usług oraz zarządzanie przepływem informacji w ramach sieci kontrahentów. Jedną z funkcjonalności nowego narzędzia handlu online jest system zapytań ofertowych, dzięki któremu mniejsze firmy mogą wykorzystywać platformę do zdobywania zgłoszeń i kontraktów. Jest ona szansą, by podmioty z sektora MSP mogły oferować swoje produkty i usługi bez potrzeby budowania złożonych i kosztownych narzędzi biznesowych. W ten sposób mogą one w łatwiejszy sposób rywalizować o klienta z większymi firmami.
Aleo to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Platforma jest dostępna dla użytkowników pod adresem www.aleo.pl. Korzystanie z niej jest bezpłatne.