Wiadomości

Nowa platforma handlowo–aukcyjna również dla branży FMCG

Środa, 06 listopada 2013 Autor: Monika Dawiec,
Od kilkunastu dni działa Aleo.pl - złożone narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm, uruchomione przez ING Bank Śląski. Przedstawiciele podmiotów związanych z branżą FMCG mogą teraz kupować produkty, zamieszczać zapytania ofertowe i zdobywać kolejne zlecenia bez konieczności odchodzenia od komputera. Dostęp do wszystkich funkcji serwisu jest bezpłatny.


W ciągu kilkunastu dni na platformie zalogowało się blisko 3 tys. podmiotów, w tym ponad 250 tylko z sektora FMCG, które oferują możliwość transakcji handlowych dotyczących m.in.: artykułów spożywczych, chemii gospodarczej czy też wyposażenia domu. 

Aleo umożliwia usprawnienie wykonywanej pracy, prezentację katalogu swoich produktów i usług oraz zarządzanie przepływem informacji w ramach sieci kontrahentów. Jedną z funkcjonalności nowego narzędzia handlu online jest system zapytań ofertowych, dzięki któremu mniejsze firmy mogą wykorzystywać platformę do zdobywania zgłoszeń i kontraktów. Jest ona szansą, by podmioty z sektora MSP mogły oferować swoje produkty i usługi bez potrzeby budowania złożonych i kosztownych narzędzi biznesowych. W ten sposób mogą one w łatwiejszy sposób rywalizować o klienta z większymi firmami. 

Aleo to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Platforma jest dostępna dla użytkowników pod adresem www.aleo.pl. Korzystanie z niej jest bezpłatne.

tagi: ING Bank Śląski , Aleo.pl , zakupy , sprzedaż , serwis , projekt , biznes ,