Tysiące barwnie przebranych osób, kolorowe parady, głośna muzyka, bale maskowe oraz wyjątkowa bitwa na balony i konfetti koloru pomarańczowego – La Naranjada, tak prezentuje się Barcelona w okresie karnawałowego szaleństwa. To właśnie przelot na energetyczną imprezę w stolicy Katalonii jest główną nagrodą w wyjątkowym konkursie marek BLACK & BLOW. Zwycięzcy konkursu do Barcelony udadzą się na pokładzie jedynego w swoim rodzaju BLACK JETa – energetycznego odrzutowca z logo BLACK i podobizną Mike’a Tysona.
W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 7 listopada do 31 grudnia br. zakupi w sieci TESCO napoje BLACK lub BLOW oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSem krótkiego opisu, uzupełniającego zdanie „Chcę polecieć z BLACK&BLOW do Barcelony, bo…”. Nagrody otrzymają autorzy najbardziej nieszablonowych i przykuwających uwagę uzasadnień.
– Szalona karnawałowa zabawa w środku zimy jest marzeniem wielu osób. Specjalnie dla nich,
we współpracy z siecią TESCO, przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której wygrać można zaproszenie na gorący karnawał z BLACK & BLOW w słonecznej Barcelonie. Tylko u nas do zdobycia jest podróż, która przeniesie zwycięzców w świat energetycznych imprez – pełen kolorów, dobrej muzyki i niezapomnianej zabawy – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Wyjątkowa akcja promocyjna BLACK & BLOW realizowana jest w sklepach sieci TESCO w całej Polsce. Konkurs potrwa do 31 grudnia.