Dynamicznemu rozwojowi rynku motoryzacyjnego, rosnącej liczbie samochodów i motocykli, towarzyszy coraz powszechniejsza troska o bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Na szczególną uwagę wśród uczestników ruchu drogowego zasługują piesi, zwłaszcza Ci najmłodsi. Według statystyk, właśnie dzieci są w grupie wysokiego ryzyka związanego z niebezpieczeństwami na drodze. W 2006 roku odnotowano w Polsce 15 837 wypadków z udziałem osób pieszych - w 36% wypadków uczestniczyły także dzieci. W celu poprawy bezpieczeństwa na drodze podejmowane są liczne inicjatywy, organizowane akcje społeczne, by z informacjami, jak dbać o bezpieczeństwo na drodze, dotrzeć do jak najszerszego grona dzieci. Jedną z najnowszych inicjatyw jest kampania „Bądź bezpieczny, nie bądź duchem" - której organizatorami są zakłady mięsne Prime Food sp. z o. o. wraz z Poldanor S.A. Patronat nad akcją objęły Komenda Policji w Przechlewie oraz Urząd Gminy w Przechlewie.
Główną atrakcją kampanii było wręczenie dzieciom i młodzieży ufundowanych przez Prime Food sp. z o.o. i Poldanor S.A. odblasków w kształcie ducha, z wyraźnym napisem „Bądź widoczny nie bądź duchem". „Duszki", łatwo można przykleić do kurtki, plecaka, roweru lub wózka dziecięcego.
tagi: prime food, ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...