Wszyscy kochają czekoladki z Wawelu za to, że się nie zmieniają. Najwyższa jakość, niepowtarzalny smak oraz kształt pralin Malaga, Kasztanki i Tiki Taki towarzyszy pokoleniom czekoladowych miłośników. Właśnie taki przekaz można obejrzeć w spocie reklamowym kultowego już trio. Ewa zakochała się w Maladze w młodości, Kasia do Kasztanków wróciła po latach, Iwona dla Tiki Taków straciła głowę niedawno, Jaś właśnie się zakochuje. Każdy kto raz spróbował pralin z Wawelu z pewnością ma swoją historię z czekoladą w tle.
Kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Kasztanki i Tiki Taki startuje 6 listopada i potrwa do 15 grudnia. Będzie obywała się w dwóch odsłonach. Kampania telewizyjna, która emitowana będzie w postaci spotów 30s aktorskich i 15 s produktowych w największych stacjach tv i stacjach sat.-kablowych od 6 do 30 listopada oraz kampania outdoorowa, zaplanowana w największych miastach Polski, która potrwa od początku listopada do 15 grudnia.
Celem działań jest: podkreślenie niezmiennej od lat wysokiej jakości produktów i ich składników oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki i jej producenta.
Za koncept oraz kreację wizualną odpowiedzialny jest agencja DEMO Effective Launching. Planowaniem oraz zakupem mediów zajmuje się LOWE Media. Za wsparcie kampanii działaniami Public Relations odpowiada agencja Synertime.