Kampanie i Promocje

Niezmienny smak nazywa się tak – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki

Poniedziałek, 04 listopada 2013 Autor: Monika Dawiec,
Jesień to czas, w którym coraz częściej sięgamy po produkty czekoladowe. Coraz chłodniejsze i dłuższe wieczory sprzyjającą temu aby podnieść nieco poziom endorfin odrobiną czekoladowej przyjemności. Warto wówczas sięgnąć po czekoladki: Malaga , Kasztanki i Tiki Taki. Już od początku listopada rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej tych kultowych

Wszyscy kochają czekoladki z Wawelu za to, że się nie zmieniają. Najwyższa jakość, niepowtarzalny smak oraz kształt pralin Malaga, Kasztanki i Tiki Taki towarzyszy pokoleniom czekoladowych miłośników. Właśnie taki przekaz można obejrzeć w spocie reklamowym kultowego już trio. Ewa zakochała się w Maladze w młodości, Kasia do Kasztanków wróciła po latach, Iwona dla Tiki Taków straciła głowę niedawno, Jaś właśnie się zakochuje. Każdy kto raz spróbował pralin z Wawelu z pewnością ma swoją historię z czekoladą w tle.

Kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Kasztanki i Tiki Taki startuje 6 listopada i potrwa do 15 grudnia. Będzie obywała się w dwóch odsłonach. Kampania telewizyjna, która emitowana będzie w postaci spotów 30s aktorskich i 15 s produktowych  w największych stacjach tv i stacjach sat.-kablowych od 6 do  30 listopada oraz kampania outdoorowa, zaplanowana w największych miastach Polski, która potrwa od początku listopada do 15 grudnia.

Celem działań jest: podkreślenie niezmiennej od lat wysokiej jakości produktów i ich składników oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki i jej producenta.

Za koncept oraz kreację wizualną odpowiedzialny jest agencja DEMO Effective Launching. Planowaniem oraz zakupem mediów zajmuje się LOWE Media. Za wsparcie kampanii działaniami Public Relations odpowiada agencja Synertime.


tagi: Wawel , Malaga , Tiki Taki , Kasztanki , cukierki , słodycze , czekolada , reklama , kampania , media ,