Kampania została zaplanowana w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach telewizyjnych, w tym oprócz TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, także Comedy Central, Comedy Central Family, ale kino+, Planete+, TV.Disco, MTV Polska, Canal+ sport i nSport.
Ponownie głównym bohaterem spotu jest słońce, nierozerwalnie związane z marką El Sol, dzięki któremu dojrzewają najbardziej soczyste winogrona, dające słodkie wino o przyjemnie łagodnym smaku, pełnym optymistycznych nut.
Fabuła 15 i 30 sekundowych klipów ukazuje malowniczą hiszpańską winnicę, której owocowe krzewy porastają urokliwe wzniesienia. Gdy rozbrzmiewająca w oddali muzyka, towarzysząca pracownikom podczas zbiorów, niespodziewanie zacina się w powtarzające: „El El El El El El…”, wszyscy przerywają pracę. Zniecierpliwiony mężczyzna pośpiesznie wspina się na szczyt, aby przywrócić płynne dźwięki, które wraz z promieniami słońca tworzą idealne warunki do powstania dobrego wina.
„Celem kampanii jest emocjonalne, ale z jednoczesnym, tak charakterystycznym dla marki poczuciem humoru podkreślenie, że El Sol to niekwestionowany mistrz południowych klimatów i południowego stylu życia, który dostarcza radość i pozwala wydobyć z każdego dnia pełnię smaku” – mówi Zuzanna Kaczanowska, Brand Manager Wines, Ambra S.A.
Kampania potrwa do 31 grudnia, a aktywności telewizyjne połączone są z szeroko zakrojonymi działaniami w punktach sprzedaży, wykorzystującymi unikalne materiały POS. W sezonie zimowym produkty otrzymają wsparcie w postaci m.in. listwy półkowej z grafiką, zawieszki – cenówki na butelkę, pankarty na stojaku, brandowanych standów kartonowych i przekładek paletowych, jak również nowoczesnych shelpstopperów dźwiękowych oraz w wersji z ekranami.
Projekty materiałów graficznych, w tym również nowy layout key visuala marki opracowała agencja WALK Promotion. Pomysł i koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja reklamowa PZL, a produkcję nagrania zrealizowało Papaya Studio. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio firma Ambra S.A, dystrybutor win El Sol. Działania wspiera również komunikacja public relations, prowadzona przez agencję Kuźnia PR.