Bonduelle, znany z najwyższej jakości produktów warzywnych, wprowadza nowe pozycjonowanie, dzięki któremu będzie jeszcze bliżej polskich konsumentów i ich codziennych wyzwań kulinarnych. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, Bonduelle będzie rozwijać przyjemność jedzenia warzyw w Polsce poprzez inspiracje kulinarne i innowacyjne produkty. Nowej strategii towarzyszy rozpoczynająca się 18 października kampania telewizyjna oraz działania w internecie. Spot reklamowy ma charakter wizerunkowy budujący atrybuty emocjonalne i racjonalne marki Bonduelle, prezentuje także w tzw. tagu innowacyjną nowość produktową – warzywa „Gotowane na parze” w puszce.
Bonduelle to lider rynku w kategorii warzyw apertyzowanych, w tym w trzech najważniejszych segmentach – kukurydzy, groszku i fasol suchych. Ponad 160- letnia tradycja i 20-letnia obecność w Polsce, sprawia, że marka dobrze rozumie potrzeby współczesnych Polek i może na nie odpowiedzieć poprzez nowe pozycjonowanie. Od dziś Bonduelle nie tylko zapewnia wyborne, najlepszej jakości warzywa, ale też inspiruje konsumenta do odkrywania nowych smaków, by mógł się cieszyć ich różnorodnością każdego dnia. „Stosunek polskich konsumentek do marki cechuje duży ładunek emocjonalny, charakterystyczny dla tzw. lovemarks. Chcemy utrzymać tą pozytywną relację, jeszcze bardziej zbliżając się do polskiej konsumentki i odpowiadając na jej codzienne kulinarne dylematy. Jako innowacyjny ambasador warzyw, Bonduelle pragnie inspirować do codziennego używania warzyw w kuchni” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska I Prybałtyka Bonduelle Polska S.A.
Startująca kampania reklamowa prezentuje nowe pozycjonowanie marki i koncentruje się wokół innowacyjnej linii nowości produktowych warzyw „Gotowanych na parze” w puszce. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, chcących jeść zdrowo, ale jednocześnie mających coraz mniej czasu na gotowanie. To pierwszy tego rodzaj produkt na rynku, który zapowiada również ogromną zmianę oblicza marki w Polsce.
W skład kampanii reklamowej trwającej od października do końca grudnia wchodzi spot telewizyjny prezentujący zarówno nowe pozycjonowanie, jak i innowacyjne nowości produktowe. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Red 8. Kampania telewizyjna będzie obecna kanałach TVP1 i TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Kampania obejmie też prowadzone na szeroką skalę działania w internecie. Za promocję na Facebooku odpowiadać będzie agencja interaktywna Insignia z Krakowa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum, działania PR prowadzi agencja Rc2.
tagi: Bonduelle , warzywa , kukurydza ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...