Zgodnie z zapowiedziami, sukcesywnie pojawiamy się w kolejnych sieciach z naszymi produktami. Teraz do grona naszych partnerów dołączył Piotr i Paweł - jesteśmy przekonani, że jego klienci szybko przekonają się o jakości naszych produktów i z chęcią będą po nie sięgać – mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki – Jednocześnie, nieprzerwanie prowadzimy działania zmierzające do zwiększenia obecności marki Beef Master w kanale handlu nowoczesnego, między innymi poprzez dodatkowe wsparcie sprzedaży, jakim jest kampania reklamowa, która rusza niebawem.
Pojawieniu się asortymentu marki Beef Master w sklepach Piotr i Paweł towarzyszyć będą specjalne prezentacje produktów w poszczególnych w placówkach sieci.
Produkty Beef Master znajdują się w sieciach sklepów: LIDL, Kaufland, ALDI, Selgros, Netto, Makro, Real, Piotr i Paweł.
tagi: Beef Master , Piotr i Paweł , mięso ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...