Zgodnie z zapowiedziami, sukcesywnie pojawiamy się w kolejnych sieciach z naszymi produktami. Teraz do grona naszych partnerów dołączył Piotr i Paweł - jesteśmy przekonani, że jego klienci szybko przekonają się o jakości naszych produktów i z chęcią będą po nie sięgać – mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki – Jednocześnie, nieprzerwanie prowadzimy działania zmierzające do zwiększenia obecności marki Beef Master w kanale handlu nowoczesnego, między innymi poprzez dodatkowe wsparcie sprzedaży, jakim jest kampania reklamowa, która rusza niebawem.
Pojawieniu się asortymentu marki Beef Master w sklepach Piotr i Paweł towarzyszyć będą specjalne prezentacje produktów w poszczególnych w placówkach sieci.
Produkty Beef Master znajdują się w sieciach sklepów: LIDL, Kaufland, ALDI, Selgros, Netto, Makro, Real, Piotr i Paweł.
tagi: Beef Master , Piotr i Paweł , mięso ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....