Zgodnie z zapowiedziami, sukcesywnie pojawiamy się w kolejnych sieciach z naszymi produktami. Teraz do grona naszych partnerów dołączył Piotr i Paweł - jesteśmy przekonani, że jego klienci szybko przekonają się o jakości naszych produktów i z chęcią będą po nie sięgać – mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki – Jednocześnie, nieprzerwanie prowadzimy działania zmierzające do zwiększenia obecności marki Beef Master w kanale handlu nowoczesnego, między innymi poprzez dodatkowe wsparcie sprzedaży, jakim jest kampania reklamowa, która rusza niebawem.
Pojawieniu się asortymentu marki Beef Master w sklepach Piotr i Paweł towarzyszyć będą specjalne prezentacje produktów w poszczególnych w placówkach sieci.
Produkty Beef Master znajdują się w sieciach sklepów: LIDL, Kaufland, ALDI, Selgros, Netto, Makro, Real, Piotr i Paweł.
tagi: Beef Master , Piotr i Paweł , mięso ,
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Od 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...