Advertisement

Kampanie i Promocje

Silne wsparcie dla Almette

Środa, 30 października 2013 Autor: Maja Święcka,
Na listopad planowany jest start silnego wsparcia mediowego dla Almette z kolorowym pieprzem. Komunikacja ma na celu zapoznać konsumentów z nowym wariantem smakowym Almette oraz podkreślić, iż wariant Almette z kolorowym pieprzem stanowi doskonałą inspirację do niekończących się eksperymentów kulinarnych. Kampania obejmuje billboard sponsorski, prasę, PR oraz Internet (kampania odsłonowa).

Za kreację i realizację kampanii dla Almette z kolorowym pieprzem odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Almette z kolorowym pieprzem wzbogacił rodzinę serów Almette we wrześniu tego roku. Nowy produkt odpowiada na oczekiwania konsumentów, łączy puszysty ser Almette z wyjątkową  kompozycją kolorowego pieprzu. Nowość rynkowa jest zgodna z aktualnymi trendami, „czysta” receptura nie posiada zagęstników, barwników i konserwantów.

Ser Almette - znajdujący się w portfelu marek Hochland - istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych. Wyróżnikiem produktowym odróżniającym Almette od pozostałych graczy rynkowych jest  „3 x bez” – bez konserwantów, bez barwników oraz bez zagęstników.

Portfolio Almette obejmuje sporo wariantów smakowych, między innymi: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory, bazylia, ostatnio Almette z kolorowym pieprzem. Również nowe, owocowe smaki pod marką Almette zdobywają podniebienia konsumentów, czego najlepszym przykładem jest Almette z gruszką i jabłkiem.

tagi: Hochland , Almette , ser , sery , serek , serki ,