Za kreację i realizację kampanii dla Almette z kolorowym pieprzem odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Almette z kolorowym pieprzem wzbogacił rodzinę serów Almette we wrześniu tego roku. Nowy produkt odpowiada na oczekiwania konsumentów, łączy puszysty ser Almette z wyjątkową kompozycją kolorowego pieprzu. Nowość rynkowa jest zgodna z aktualnymi trendami, „czysta” receptura nie posiada zagęstników, barwników i konserwantów.
Ser Almette - znajdujący się w portfelu marek Hochland - istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych. Wyróżnikiem produktowym odróżniającym Almette od pozostałych graczy rynkowych jest „3 x bez” – bez konserwantów, bez barwników oraz bez zagęstników.
Portfolio Almette obejmuje sporo wariantów smakowych, między innymi: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory, bazylia, ostatnio Almette z kolorowym pieprzem. Również nowe, owocowe smaki pod marką Almette zdobywają podniebienia konsumentów, czego najlepszym przykładem jest Almette z gruszką i jabłkiem.
tagi: Hochland , Almette , ser , sery , serek , serki ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...