TEEKANNE BUS, przejeżdżający najbardziej ruchliwymi ulicami Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Krakowa, zabiera na pokład wszystkich chętnych. Trasę rozpoczął 21 października w stolicy, a zakończy w sercu Małopolski, 4 dni później. W herbacianym autobusie hostessy serwować będą aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach – Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger - Lemon oraz Black Tea Black Currant. Na uczestników zabaw i turniejów czekają liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni będą mogli spróbować swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką jest kultowy brand hero marki TEEKANNE - pan Czajnik, prowadzący animacje oraz pozujący z pasażerami do zdjęcia.
TEEKANNE BUS to jeden z głównych projektów naszej jesienno – zimowej kampanii 2013/2014. Chcemy nie tylko w niestandardowy sposób przybliżyć konsumentom nasze nowe smaki, ale także pokazać, że herbata – choć znana od wieków – może jeszcze niejednym zaskoczyć, i bawić – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.
Szczegóły na www.herbacianeprzeboje.pl
Organizatorem akcji jest GRUPA 365NET, a patronem medialnym Radio Zet Gold.
tagi: TEEKANNE , Herbaciane Przeboje , herbata ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....