TEEKANNE BUS, przejeżdżający najbardziej ruchliwymi ulicami Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Krakowa, zabiera na pokład wszystkich chętnych. Trasę rozpoczął 21 października w stolicy, a zakończy w sercu Małopolski, 4 dni później. W herbacianym autobusie hostessy serwować będą aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach – Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger - Lemon oraz Black Tea Black Currant. Na uczestników zabaw i turniejów czekają liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni będą mogli spróbować swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką jest kultowy brand hero marki TEEKANNE - pan Czajnik, prowadzący animacje oraz pozujący z pasażerami do zdjęcia.
TEEKANNE BUS to jeden z głównych projektów naszej jesienno – zimowej kampanii 2013/2014. Chcemy nie tylko w niestandardowy sposób przybliżyć konsumentom nasze nowe smaki, ale także pokazać, że herbata – choć znana od wieków – może jeszcze niejednym zaskoczyć, i bawić – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.
Szczegóły na www.herbacianeprzeboje.pl
Organizatorem akcji jest GRUPA 365NET, a patronem medialnym Radio Zet Gold.
tagi: TEEKANNE , Herbaciane Przeboje , herbata ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...