Market przy ul. Wrocławskiej 14 a w Trzebnicy jest 297 sklepem żółto-czarnych w Polsce. Sala sprzedaży w trzebnickim Netto ma 750 m kw., przy sklepie powstał parking na 55 miejsc, pod jednym dachem znalazły się także trzy stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnia i kiosk z prasą. Klientów będzie obsługiwała 12-osobowa załoga, rekrutowana na miejscowym rynku pracy.
Jakie atrakcje sieć handlowa przygotowała z okazji otwarcia kolejnej placówki? Była degustacja produktów marki własnej Netto, a także obdarowywanie prezentami 50 osób, które w dniu otwarcia założyły na siebie żółtą część garderoby. Poza tym, Netto przy okazji otwarć proponuje swoim lojalnym klientom zabawę, podczas której można zdobyć Dowód Najtańszych Zakupów. Przysługują za niego nagrody – do rozlosowania są 3 tablety oraz bony o wartości 50 zł. Ci, którzy zechcą wziąć udział w zabawie, muszą zebrać 10 pieczątek na rozdanych kuponach (każda pieczątka za zakupy o wartości powyżej 50 złotych) oraz odpowiedzieć na pytanie, dotyczące marek produktów dostępnych tylko w Netto.
Jednak największą atrakcją dla klientów była ciesząca się ogromnym zainteresowaniem oferta, dostępna wyłącznie 17 października w sklepie przy ul. Wrocławskiej 14.
Nowy sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty od godz. 7 do godz. 22, a w niedziele od godz. 8 do godz. 20.
tagi: Netto ,
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...