Strona cieszy się ogromnym zainteresowaniem, liczba odwiedzin strony w czasie miesiąca wynosi około 250 000.
Strona internetowa Carrefour odwiedzana jest przez internautów poszukujących informacji o sklepach i ich ofercie. Dla nich umieszczono szczegółowe informacje o promocjach, godzinach otwarcia w dni świąteczne, lokalizacji sklepów Carrefour. Jedną z atrakcji strony jest zakładka „Kulinaria", która zachęca do interakcji. Internauci mogą umieszczać swoje przepisy w interaktywnej książce kucharskiej i brać udział w konkursach kulinarnych.
Na stronie są również zamieszczone informacje o podstawowych produktach oraz coś dla smakoszy kuchni francuskiej: wino i sery. W ramach rozwoju usług proponowanych przez Carrefour istnieje możliwość doładowania telefonu przez Internet oraz zamówienia wywoływania zdjęć.
Użytkownik strony Carrefour Polska może stworzyć listę zakupów lub sprawdzić dokładną lokalizację sklepów dzięki użyciu technologii GoogleMaps.
Konkurs Webstarfestival jest organizowany od 2004 r. Nagrody przyznaje Akademia Internetu oraz internauci. Gala finałowa, na której zostaną ogłoszone wyniki, odbędzie się 5 grudnia 2007 roku w Fabryce Trzciny w Warszawie. Strona Carrefour Polska rywalizuje z czterema stronami firm z branży spożywczej w kategorii Żywność i Napoje.
tagi: Carrefour Polska,grupa Carrefour,carrefour,nominacja,nagrody,strona internetowa carrefour ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...