Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki.
Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast.
„Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też pokazać im realne działanie nowej kostki. Pierwsze reakcje rynku upewniają nas, że pomysł nietypowej kampanii okazał się strzałem w dziesiątkę” – mówi Marta Ostrowska, Brand Manager marki Domestos.
Kampania wirujących kostek Domestos potrwa do końca października. Zrealizowała ją Grupa Ströer, a media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
tagi: Domestos ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...