Operator spożywczy MarcPol zajmuje 1 800 mkw. powierzchni. W ofercie handlowej Pasażu Wiślanego, znajdują się również takie sklepy, jak Media Expert (ponad 1 400 mkw.) oraz JYSK (1 070 mkw.). Otwarcie obiektu odbyło się w czerwcu 2013 roku. Powierzchnia całkowita parku handlowego wynosi 5 500 mkw. Inwestycja jest uzupełnieniem już istniejącego tam centrum, na terenie którego znajdują się markety Praktiker i Carrefour.
„Supermarket MarcPol to doskonałe uzupełnienie oferty handlowej Pasażu Wiślanego, który w weekend otwarciowy został dobrze przyjęty przez klientów” – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA – „Pasaż Wiślany służy mieszkańcom Grudziądza już od czerwca br. Obecne poszerzenie oferty o operatora spożywczego, z pewnością korzystnie wpłynie na jeszcze większą odwiedzalność parku handlowego.”
Polska sieć supermarketów MarcPol istnieje na rynku od ponad 20 lat. Oferuje swoim klientom szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach.
tagi: MarcPol , Pasaż Wiślany ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...