Operator spożywczy MarcPol zajmuje 1 800 mkw. powierzchni. W ofercie handlowej Pasażu Wiślanego, znajdują się również takie sklepy, jak Media Expert (ponad 1 400 mkw.) oraz JYSK (1 070 mkw.). Otwarcie obiektu odbyło się w czerwcu 2013 roku. Powierzchnia całkowita parku handlowego wynosi 5 500 mkw. Inwestycja jest uzupełnieniem już istniejącego tam centrum, na terenie którego znajdują się markety Praktiker i Carrefour.
„Supermarket MarcPol to doskonałe uzupełnienie oferty handlowej Pasażu Wiślanego, który w weekend otwarciowy został dobrze przyjęty przez klientów” – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA – „Pasaż Wiślany służy mieszkańcom Grudziądza już od czerwca br. Obecne poszerzenie oferty o operatora spożywczego, z pewnością korzystnie wpłynie na jeszcze większą odwiedzalność parku handlowego.”
Polska sieć supermarketów MarcPol istnieje na rynku od ponad 20 lat. Oferuje swoim klientom szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach.
tagi: MarcPol , Pasaż Wiślany ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...