„Mamy nadzieję, że nasza obecność poszerzy dotychczasowe kontakty gospodarcze i pozwoli na zaprezentowanie naszych produktów szerokiemu gronu odbiorców” - mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop.
Tegoroczny udział w imprezie dofinansowany jest z funduszy unijnych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Sertop pojechał do Kolonii w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych realizując projekt „Wsparcie działań eksportowych Spółki Sertop na wybranych rynkach”. Realizacja programu ma celu wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów gospodarczych, a także wypromowanie polskich specjalności eksportowych.
tagi: Kolonia , Anuga , Sertop , targi , ser , Branżowy Program Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...