„Mamy nadzieję, że nasza obecność poszerzy dotychczasowe kontakty gospodarcze i pozwoli na zaprezentowanie naszych produktów szerokiemu gronu odbiorców” - mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop.
Tegoroczny udział w imprezie dofinansowany jest z funduszy unijnych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Sertop pojechał do Kolonii w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych realizując projekt „Wsparcie działań eksportowych Spółki Sertop na wybranych rynkach”. Realizacja programu ma celu wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów gospodarczych, a także wypromowanie polskich specjalności eksportowych.
tagi: Kolonia , Anuga , Sertop , targi , ser , Branżowy Program Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...