Wiadomości

W Kolonii dzięki Programowi Promocji

Wtorek, 08 października 2013 Autor: Maja Święcka,
Tyski producent serków topionych bierze właśnie udział w Międzynarodowych Targach Spożywczych ANUGA w Kolonii, podczas których promuje własne specjalności eksportowe czyli wszystkie rodzaje serków topionych.

„Mamy nadzieję, że nasza obecność poszerzy dotychczasowe kontakty gospodarcze i pozwoli na zaprezentowanie naszych produktów szerokiemu gronu odbiorców” - mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop.

Tegoroczny udział w imprezie dofinansowany jest z funduszy unijnych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Sertop pojechał do Kolonii w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych realizując projekt „Wsparcie działań eksportowych Spółki Sertop na wybranych rynkach”. Realizacja programu ma celu wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów gospodarczych, a także wypromowanie polskich specjalności eksportowych.

tagi: Kolonia , Anuga , Sertop , targi , ser , Branżowy Program Promocji Branży Polskich Specjalności Żywnościowych ,