Kupiec wysłał do hurtowni zamówienie na dużą partię towaru.
Hurtownik już miał wysłać towar, gdy przeglądając rachunki zauważył, że zamawiający nie zapłacił poprzedniego rachunku.
Wysłał więc do kupca faks: „Pańskie zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po tym, jak zapłaci Pan za poprzednią partię towaru”.
Odpowiedź przyszła błyskawicznie: „Proszę anulować zamówienie. Nie mogę czekać tak długo”.
tagi: Kupiec , fax , hurtownia ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...