Kupiec wysłał do hurtowni zamówienie na dużą partię towaru.
Hurtownik już miał wysłać towar, gdy przeglądając rachunki zauważył, że zamawiający nie zapłacił poprzedniego rachunku.
Wysłał więc do kupca faks: „Pańskie zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po tym, jak zapłaci Pan za poprzednią partię towaru”.
Odpowiedź przyszła błyskawicznie: „Proszę anulować zamówienie. Nie mogę czekać tak długo”.
tagi: Kupiec , fax , hurtownia ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...