Anna Guzik, znana szerszej publiczności z seriali „Na Wspólnej” i „Hela w opałach” oraz jej partner Łukasz Czarnecki zatańczyli jive’a, tango i freestyle w wyjątkowo widowiskowy sposób, który głosami widzów pozwolił im pokonać w Wielkimi Finale faworytów: Justynę Steczkowską i Stefano Terrazzino (cha-cha, american smooth, freestyle).
Wręczenie nagród nastąpiło zaraz po pierwszych emocjach związanych z odbiorem Kryształowej Kuli, w tzw. green room’ie, czyli miejscu, gdzie podczas programu na żywo prowadząca Katarzyna Skrzynecka pytała tancerzy o pierwsze wrażenia po występach.
Relację z wydarzeń po ogłoszeniu werdyktu można obejrzeć w niedzielę, 2 grudnia, w TVN, w programie „Kulisy Tańca z Gwiazdami” w Studio Złote Tarasy, które rozpoczyna się o godzinie 14.25.
„Sponsoring wydarzeń o charakterze artystycznym, związanych ze sztuką, kulturą, life-stylem, to kierunek, jaki obraliśmy dla marki DAX COSMETICS - mówi Jagna Dyżakowska, PR Manager firmy – To eleganckie kosmetyki, zaawansowane technologicznie, oparte na odkryciach światowej kosmetologii. Dla kobiet aktywnych, samodzielnych, wykształconych, ciekawych świata, interesujących się trendami w modzie i kosmetykach, lubiących nowości. Dla kobiet, które chcą być atrakcyjne i wiedzą, jak to osiągnąć.”
O sponsoringu nagrody dla najlepszego tancerza VI edycji „Tańca z Gwiazdami” informował spot sponsorski Cashmere Mousse Make-up marki DAX COSMETICS, emitowany w trakcie programu oraz przy jego powtórkach od 7.X do 25.XI.
Marka DAX COSMETICS jest także głównym sponsorem cyklu „Kobiece Wieczory Filmowe” w Kinotece, gdzie panie mogą w dobrym towarzystwie obejrzeć przedpremierowe pokazy osiągnięć światowego kina. Każdej emisji filmu towarzyszy spot reklamowy serii Cashmere Mousse Make-up marki DAX COSMETICS. Spot i banner konkursowy tej marki pojawia się również podczas programu o zasadach dobrego wychowania, interesujących osobowościach i o świecie mody pt. „Lekcja Stylu” z Jolantą Kwaśniewską w TVN Style. DAX COSMETICS jest tu sponsorem nagród dla widzów.
tagi: dax,taniec z gwiazdami,sponsoring ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....