Wiadomości

NAGRODY DLA ZWYCIĘSKIEJ PARY „TAŃCA Z GWIAZDAMI” OD DAX COSMETICS

Wtorek, 18 grudnia 2007
Szóstą edycję ‘Tańca z Gwiazdami”, popularnego programu TVN, wygrała para nr 11 – aktorka Anna Guzik i zawodowy tancerz Łukasz Czarnecki. Nagrodę dla najlepszego tancerza, samochód Lancia, ufundowała marka DAX COSMETICS. Zwycięski taneczny duet otrzymał od firmy także kosmetyki marek DAX COSMETICS i DAXMEN w eleganckich srebrnych kuferkach.

Anna Guzik, znana szerszej publiczności z seriali „Na Wspólnej” i „Hela w opałach” oraz jej partner Łukasz Czarnecki zatańczyli jive’a, tango i freestyle w wyjątkowo widowiskowy sposób, który głosami widzów pozwolił im pokonać w Wielkimi Finale faworytów: Justynę Steczkowską i Stefano Terrazzino (cha-cha, american smooth, freestyle).

Wręczenie nagród nastąpiło zaraz po pierwszych emocjach związanych z odbiorem Kryształowej Kuli, w tzw. green room’ie, czyli miejscu, gdzie podczas programu na żywo prowadząca Katarzyna Skrzynecka pytała tancerzy o pierwsze wrażenia po występach.
Relację z wydarzeń po ogłoszeniu werdyktu można obejrzeć w niedzielę, 2 grudnia, w TVN, w programie „Kulisy Tańca z Gwiazdami” w Studio Złote Tarasy, które rozpoczyna się o godzinie 14.25.

„Sponsoring wydarzeń o charakterze artystycznym, związanych ze sztuką, kulturą, life-stylem, to kierunek, jaki obraliśmy dla marki DAX COSMETICS - mówi Jagna Dyżakowska, PR Manager firmy – To eleganckie kosmetyki, zaawansowane technologicznie, oparte na odkryciach światowej kosmetologii. Dla kobiet aktywnych, samodzielnych, wykształconych, ciekawych świata, interesujących się trendami w modzie i kosmetykach, lubiących nowości. Dla kobiet, które chcą być atrakcyjne i wiedzą, jak to osiągnąć.”

O sponsoringu nagrody dla najlepszego tancerza VI edycji „Tańca z Gwiazdami” informował spot sponsorski Cashmere Mousse Make-up marki DAX COSMETICS, emitowany w trakcie programu oraz przy jego powtórkach od 7.X do 25.XI.
Marka DAX COSMETICS jest także głównym sponsorem cyklu „Kobiece Wieczory Filmowe” w Kinotece, gdzie panie mogą w dobrym towarzystwie obejrzeć przedpremierowe pokazy osiągnięć światowego kina. Każdej emisji filmu towarzyszy spot reklamowy serii Cashmere Mousse Make-up marki DAX COSMETICS. Spot i banner konkursowy tej marki pojawia się również podczas programu o zasadach dobrego wychowania, interesujących osobowościach i o świecie mody pt. „Lekcja Stylu” z Jolantą Kwaśniewską w TVN Style. DAX COSMETICS jest tu sponsorem nagród dla widzów.

tagi: dax,taniec z gwiazdami,sponsoring ,