W Grupie Kofola i jej spółce zależnej Hoop Polska pracował przez siedem lat. Był od początku zaangażowany w budowanie wszystkich marek, należących do spółki: Hoop Coli, Paoli, Jupika, Arctica czy Białowieskiego Zdrój.
Marek Kmiecik jest zdobywcą tytułów Dyrektor Marketingu Roku 2011 oraz Człowiek Marketingu i Sprzedaży Brief 2012.
Zarządzanie marketingiem Hoop Polska objął bezpośrednio Prezes Zarządu Martin Mateáš.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor , Członek Zarządu ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...