W Grupie Kofola i jej spółce zależnej Hoop Polska pracował przez siedem lat. Był od początku zaangażowany w budowanie wszystkich marek, należących do spółki: Hoop Coli, Paoli, Jupika, Arctica czy Białowieskiego Zdrój.
Marek Kmiecik jest zdobywcą tytułów Dyrektor Marketingu Roku 2011 oraz Człowiek Marketingu i Sprzedaży Brief 2012.
Zarządzanie marketingiem Hoop Polska objął bezpośrednio Prezes Zarządu Martin Mateáš.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor , Członek Zarządu ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...