W Grupie Kofola i jej spółce zależnej Hoop Polska pracował przez siedem lat. Był od początku zaangażowany w budowanie wszystkich marek, należących do spółki: Hoop Coli, Paoli, Jupika, Arctica czy Białowieskiego Zdrój.
Marek Kmiecik jest zdobywcą tytułów Dyrektor Marketingu Roku 2011 oraz Człowiek Marketingu i Sprzedaży Brief 2012.
Zarządzanie marketingiem Hoop Polska objął bezpośrednio Prezes Zarządu Martin Mateáš.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor , Członek Zarządu ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...