Kampania telewizyjna będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach - RMF oraz Radio Zet - ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmie 1300 nośników w 20 miastach. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie i prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla Hochland Twarogowy odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Chętnie wybierane są naturalne produkty i przyrządzane z nich smaczne posiłki. Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga do dawnej tradycji… Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają dwa nowe segmenty serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Innowacyjna rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem. Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste.
Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów i zdecydowanie wyróżniające się opakowania. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny – 8 x naturalny; Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo – naturalny, z pieprzem.
tagi: Hochland , Twarogowy , ser , sery ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...