Kampanie i Promocje

Musztardy Kieleckie w nowych słoiczkach

Wtorek, 17 września 2013 Autor: Maja Święcka,
Producent Majonezu Kieleckiego – Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” - rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Tym razem w telewizji, prasie, Internecie oraz na tzw. nośnikach outdoor’owych zobaczymy Musztardy Kieleckie w odświeżonych opakowaniach.

Musztardy w nowych słoiczkach pojawiły się na rynku z początkiem sierpnia. Kształt opakowań oraz szata graficzna etykiet nawiązuje do przedwojennych wyrobów. Zmiana wizerunku ma na celu podkreślenie przeszło 80-cio letniej tradycji tych produktów oraz ich niezmienną od lat, najwyższą jakość. 

Spot reklamowy zostanie wyemitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona będzie także w serwisach online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach pojawią się plakaty promocyjne (tzw. „outdoor”). Całość uzupełnią materiały POS oraz działania PR.

tagi: Majonez Kielecki , Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , Musztarda Kielecka , musztarda ,