Musztardy w nowych słoiczkach pojawiły się na rynku z początkiem sierpnia. Kształt opakowań oraz szata graficzna etykiet nawiązuje do przedwojennych wyrobów. Zmiana wizerunku ma na celu podkreślenie przeszło 80-cio letniej tradycji tych produktów oraz ich niezmienną od lat, najwyższą jakość.
Spot reklamowy zostanie wyemitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona będzie także w serwisach online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach pojawią się plakaty promocyjne (tzw. „outdoor”). Całość uzupełnią materiały POS oraz działania PR.
tagi: Majonez Kielecki , Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , Musztarda Kielecka , musztarda ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...