Musztardy w nowych słoiczkach pojawiły się na rynku z początkiem sierpnia. Kształt opakowań oraz szata graficzna etykiet nawiązuje do przedwojennych wyrobów. Zmiana wizerunku ma na celu podkreślenie przeszło 80-cio letniej tradycji tych produktów oraz ich niezmienną od lat, najwyższą jakość.
Spot reklamowy zostanie wyemitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona będzie także w serwisach online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach pojawią się plakaty promocyjne (tzw. „outdoor”). Całość uzupełnią materiały POS oraz działania PR.
tagi: Majonez Kielecki , Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , Musztarda Kielecka , musztarda ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...