- Do naszych zadań należało nie tylko prowadzenie akcji promocyjnej, ale również stworzenie projektów strojów dla hostess – mówi Elena Nowak Menedżer działu Promocji PMT Marketing System. Przez 9 kolejnych weekendów rozdaliśmy łącznie ponad 13 000 litrów produktu.
Promocję prowadzono głównie w sklepach sieci Auchan, Carrefour i Tesco w miastach takich jak Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Płock, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Chorzów, Toruń i Zielona Góra.
tagi: Milko,mleko, ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....