Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów.
Z uwagi na wizerunkowy cel aktualnej kampanii, poszukiwaliśmy odpowiednich narzędzi, aby skutecznie przebić się do świadomości potencjalnych konsumentów. Dlatego właśnie wprowadziliśmy taką krótką, intrygującą zapowiedź dalszych działań bez podania nadawcy komunikatu i jej przedmiotu – mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek.
Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Wcześniej m.in. powołano do życia Rodzinę Serenado – grupę postaci, która ma kojarzyć się z marką.
Chcemy żeby Serenada nie była „zwykłym” żółtym serem, ale by wiązała się z konkretnymi emocjami. Jej obecność na kanapkach ma sprawiać, że śniadanie, obok wartości odżywczych, będzie niosło również radość. Dodatkowo, przypominamy konsumentowi, że nasza oferta systematycznie powiększa się o nowe pozycje. Ostatnio wprowadziliśmy do sprzedaży ser Gouda Lekka – dodaje Marta Tomaszewska.
Już w najbliższy poniedziałek, 9 września, przedstawimy docelową kreację kampanii, prezentującą pełny wachlarz serów oferowanych pod marką Serenada. Reklama pojawi się na 1250 billboardach, zlokalizowanych przy kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych, a także istotnych miejscach nasilenia ruchu pieszego. Wsparciem dla kampanii outdoorowej będą powierzchnie w prasie branżowej, materiały POS (plakaty, wobblery, listwy cenowe i cenówki) oraz akcje sprzedażowe wspierane przez gazetki i plakaty w ramach danej sieci sklepów. Ponadto, Serenada pojawi się w hipermarketach Real i Tesco na sensomatach (bramkach antykradzieżowych przy wejściach i przy kasach) oraz wiszących reklamach przy produktach na półce – tzw. shelfstoperach. Kampania potrwa do 30 września.
tagi: Spomlek , Serenada , ser , mleczarnia ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...