Kampanie i Promocje

Kampania skrojona na sery

Piątek, 06 września 2013 Autor: Maja Święcka,
„Coś się kroi…” – to hasło, widniejące na setkach billboardów, intrygowało w ubiegłym tygodniu tysiące osób w całej Polsce. Kryjąca się za nim treść nie była jednak trudna do odgadnięcia, ponieważ napis znajdował się na charakterystycznym, żółtym tle z czarnymi, serowymi dziurami. Tajemnicze hasło było przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Serenada.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów.
 
Z uwagi na wizerunkowy cel aktualnej kampanii, poszukiwaliśmy odpowiednich narzędzi, aby skutecznie przebić się do świadomości potencjalnych konsumentów. Dlatego właśnie wprowadziliśmy taką krótką, intrygującą zapowiedź dalszych działań bez podania nadawcy komunikatu i jej przedmiotu – mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Wcześniej m.in. powołano do życia Rodzinę Serenado – grupę postaci, która ma kojarzyć się z marką.

Chcemy żeby Serenada nie była „zwykłym” żółtym serem, ale by wiązała się z konkretnymi emocjami. Jej obecność na kanapkach ma sprawiać, że śniadanie, obok wartości odżywczych, będzie niosło również radość. Dodatkowo, przypominamy konsumentowi, że nasza oferta systematycznie powiększa się o nowe pozycje. Ostatnio wprowadziliśmy do sprzedaży ser Gouda Lekka – dodaje Marta Tomaszewska.

Już w najbliższy poniedziałek, 9 września, przedstawimy docelową kreację kampanii, prezentującą pełny wachlarz serów oferowanych pod marką Serenada. Reklama pojawi się na 1250 billboardach, zlokalizowanych przy kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych, a także istotnych miejscach nasilenia ruchu pieszego. Wsparciem dla kampanii outdoorowej będą powierzchnie w prasie branżowej, materiały POS (plakaty, wobblery, listwy cenowe i cenówki) oraz akcje sprzedażowe wspierane przez gazetki i plakaty w ramach danej sieci sklepów. Ponadto, Serenada pojawi się w hipermarketach Real i Tesco na sensomatach (bramkach antykradzieżowych przy wejściach i przy kasach) oraz wiszących reklamach przy produktach na półce – tzw. shelfstoperach. Kampania potrwa do 30 września.

tagi: Spomlek , Serenada , ser , mleczarnia ,