Działania promocyjne rozpoczęły się już w czerwcu i skierowane były do czytelników prasy konsumenckiej, branżowej oraz internautów. W sierpniu w największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu można było oglądać billboardy reklamujące margarynę Śniadaniową z Masłem. We wrześniu rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych oraz billboardów sponsorskich m.in. w TVP, TVN, TTV, Puls, Comedy Central Family czy kanale Kuchnia + .
Celem kampanii jest prezentacja i promocja nowego produktu, który powstał z myślą o miłośnikach świadomego, racjonalnego odżywiania i smacznych potraw. Nową Śniadaniową wyróżnia dodatek naturalnego masła i bogate walory smakowe. Natomiast duża zawartość kwasów Omega-3 stawia produkt wśród ważnych źródeł tych niezbędnych związków w naszej diecie.
Hasła pojawiające się we wszystkich kreacjach „Najsmaczniejsza od samego rana” oraz „Inspiruje od samego rana” zwracają uwagę na przeznaczenie margaryny nie tylko do smarowania kanapek, czy chrupiących tostów na śniadanie. Podkreślają również, że jest to produkt, który może towarzyszyć konsumentowi przez cały dzień, także podczas przygotowywania innych posiłków. Dzięki swoim właściwościom Śniadaniowa z Masłem doskonale komponuje się z gorącymi potrawami i może być wykorzystywana do wzbogacania dań, wymagających dodatku tłuszczu, np. gotowanej kukurydzy, szparagów, pieczonych ziemniaków czy grillowanego pstrąga.
Za kreację odpowiadają: Optima Marketing Group (prasa, outdoor) oraz Crazy Mouse (Innovations Com. Group) (internet, TV). Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Innovations. Koordynacją działań PR i kontaktem z mediami zajmuje się agencja Planet PR.
tagi: Bielmar , Śniadaniowa z Masłem , margaryna ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...