Kampanie i Promocje

Okocim z siatkówką na billboardach!

Środa, 04 września 2013 Autor: Monika Dawiec,
Okocim – Sponsor Polskiej Siatkówki – wystartował z kampanią w outdoorze, której celem jest podkreślenie jego nowego i dynamicznego charakteru oraz związku z tą dyscypliną sportu. Billboardy z wizerunkiem ambasadora marki, Zbigniewa Bartmana, pojawiły się w największych miastach w Polsce.


Kampania outdoorowa marki Okocim zaplanowana została na wrzesień, ponieważ właśnie wtedy odbędą się Mistrzostwa Europy w Siatkówce Mężczyzn, których Polska jest współorganizatorem. Na plakatach można zobaczyć Zbyszka Bartmana, znanego siatkarza, który jest pierwszym w historii ambasadorem Okocimia. Billboardy sponsorskie zostały zamieszczone w największych miastach w Polsce i obejmują swoim zasięgiem m.in. Warszawę, Trójmiasto, Szczecin, Kraków czy Poznań. Za kreację odpowiedzialna jest agencja H Warsaw, zakupem mediów zajęło się PhD Media Direction, a działania media relations prowadzi Multi Communications.

tagi: Okocim , piwo , siatkówka , kampania , billboardy , Zbigniew Bartman ,