Do sklepów na terenie całego kraju trafi ponad milion promocyjnych torebek bezcukrowych gum do żucia Orbit White Freshmint, które będą oznaczone specjalną naklejką promocyjną zawierającą indywidualny kod. Zakupione opakowanie wraz z kodem będzie można wymienić w Stop Café lub Stop Café Bistro na wybranych stacjach Orlen na dowolną kawę o pojemności 210 ml przy dopłacie w wysokości 1 zł. Klienci Stop Café lub Stop Café Bistro na wybranych stacjach Orlen będą mieli do dyspozycji następujące kawy: Espresso Doppio, Cafe Latte, Honey Latte, Latte Macchiato, Cappuccino, Cafe Mocha, kawa czarna lub kawa z mlekiem.
Promocyjne opakowania Orbit White Freshmint będzie można wymieniać na kawę do 3 listopada 2013 r. Rekomendowana cena dla promocyjnego opakowania Orbit White Freshmint w torebce z 25 drażetkami będzie wynosić 2,99 zł.
Akcja promocyjna Orbit White Freshmint będzie wspierana dedykowanym brandingiem w sklepach oraz ogólnopolską kampanią reklamową w telewizji (dokrętka do spotu reklamowego Orbit White) i działaniami social media. Kreacją kampanii reklamowej zajmuje się BBDO, media do kampanii zaplanował MediaCom, a działania social media prowadzi Socializer.
Więcej informacji na stronie http://www.mojorbit.pl/jedz-pij-zuj.
tagi: Orbit , White Freshmint , Stop Café , Stop Café Bistro , Orlen , guma , Wrigley ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...