Umowa obowiązuje od lipca bieżącego roku. Eura7 zajmie się promocją i prowadzeniem działań komunikacyjnych marki na oficjalnych Like Page’ach na platformie Facebook: facebook.com/MarwitPL i facebook.com/OgrodyNatury. To kolejny klient z branży FMCG, który dołącza do portfolio agencji.
„Cieszymy się, że tak silna marka zdecydowała się związać z naszą agencją. Wraz z działem marketingu Marwit planujemy szeroko zakrojone akcje promocyjne, które nie tylko będą promowały produkty, ale też budowały przywiązanie do marki wśród potencjalnych Konsumentów. Już teraz opowiadamy o superproduktach i wyjaśniamy, czym są superowoce” - mówi Dawid Litwin, koordynator projektu ze strony agencji.
Wtóruje mu Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik Marketingu spółki Marwit: - „Chcemy aktywizować naszych Fanów, bawić się z nimi. Nasz produkt ma dawać radość i energię wszystkim, którzy chcą dbać o swoje zdrowie. Komunikacja na profilu będzie spełniać funkcję rozrywkowa i edukacyjną. Zachęcamy do prowadzenia zdrowego stylu życia, a przy okazji informujemy o korzyściach, płynących z regularnego picia naszych soków. „Dla Ciebie to naturalne” to nowe hasło Marwitu. Dla Ciebie się zmieniamy… wierzymy, że nasze działania zostaną zauważone i docenione przez Konsumentów”.
Fani znajdą na profilach marki codzienną porcję świeżych inspiracji, dowiedzą się jak warzywa i owoce wpływają na ich zdrowie i samopoczucie, a w przyszłości otrzymają możliwość udziału w ciekawych quizach i konkursach.