Hasło przewodnie kampanii to „Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej”. W spocie reklamowym zaprezentowana jest różnorodność produktów marki Aro, od artykułów spożywczych po przemysłowe. Reklama emitowana będzie w takich stacjach telewizyjnych jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery. Kampania rusza także we wszystkich halach MAKRO oraz sklepach sektora handlu tradycyjnego, których właściciele zaopatrują się w produkty Aro. Jest to już trzecia kampania reklamowa tej marki. Zeszłoroczna inicjatywa przyniosła dziesięcioprocentowy wzrost świadomości wśród konsumentów oraz zwiększyła chęć zakupu produktów Aro. W tym roku celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi klientów na konkurencyjną cenę artykułów i ich bogatą ofertę. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing Sp. z. o. o. Kampania trwa od 19.08 do 15.09 br.
Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Jest to jedna z pierwszych marek własnych na rynku ogólnopolskim. Produkty z logotypem Aro obecne są dzisiaj w halach MAKRO i METRO w 29 krajach świata. Markę wyróżnia gwarancja najniższej ceny, co umożliwia klientom MAKRO skuteczną walkę z konkurencją. Charakter marki najlepiej wyraża hasło „Aro – zawsze najtaniej!”. Aro od zawsze cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. W Polsce w swoim asortymencie posiada ponad 1000 produktów, z których ok. 700 to artykuły spożywcze, a 300 to przemysłowe. Produkty sygnowane marką Aro znajdziemy w każdej kategorii, poczynając od nabiału, wędlin, czy ryb, a kończąc na kosmetykach lub karmie dla zwierząt. Marka Aro to również gwarancja kontrolowanej jakości, która nieustannie sprawdzana jest przez doświadczony zespół Zarządzania Jakością MAKRO.
tagi: Makro , Aro , hurtownia , Cash & Carry , Odido ,
Komisja Europejska zaproponowała zakaz stosowania 29...
Ponad 63% młodych Polaków (18–25 lat) najczęściej robi...
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....