Hochland podążając za modą i starając się rozwinąć kategorię serów solankowych, tak charakterystycznych dla tej kuchni, wprowadził nowy, innowacyjny produkt – Hochland Piato do smarowania.
Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie sera solankowego, a dzięki wyrazistym i intensywnym dodatkom ma prawdziwie śródziemnomorski smak. Hochland Piato występuje w trzech wariantach smakowych: oryginalnym, z papryczką chili i bazylią oraz z czosnkiem i bazylią. Nie bez znaczenia jest nazwa serka. „Piato” po grecku znaczy „danie”, stąd nietrudno się domyślić, że Hochland Piato ma wiele zastosowań. Dzięki swojej kremowej konsystencji idealnie nadaje się do smarowania kanapek, jak również do dipów czy kremów.
Kampania komunikacyjna dla Hochland Piato do smarowania ma charakter ogólnopolski i będzie miała miejsce głównie w TV, a spot będzie emitowany zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Zaplanowanych jest ponad 6000 emisji spotu, które zagwarantują ponad 73 miliony kontaktów z reklamą grupy docelowej. Aż 50% spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności. Aby wzmocnić widoczność nowego produktu, na półce sklepowej pojawiły się również materiały promocyjne (ekspozytory, listwy, wobblery, cenówki).
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla Hochland Piato do smarowania odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
tagi: Hochland , Piato , ser , sery , serek ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny rok z rzędu...
W ramach 21. edycji konkursu Złota Setka Podlaskiego jedyną...
Polscy rolnicy obawiają się utraty rynków zbytu dla...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...