Osią komunikacji z fanami na fanpage’u Małpki Express będą ciekawostki na temat odżywiania i wszelkich artykułów FMCG. Nie zabraknie również inspirujących pomysłów do wykorzystania w kuchni i w prowadzeniu domu. W profilu obecne będą również statyczne zakładki, tzw. taby z informacjami o sieci oraz zachęcające do podejmowania konkretnych aktywności – zapisania się do newslettera lub odwiedzenia strony www.
Utworzenie profilu jest efektem wzmocnienia obecności naszej sieci na rynku i wynika z chęci pozostawania w bliskim kontakcie z naszymi klientami. Wykorzystując nowe narzędzia, dostarczane przez twórców Facebooka, chcemy przekierowywać użytkowników portalu bezpośrednio do naszych sklepów. W przyszłości fani Małpki Express zyskają możliwość odebrania, za pośrednictwem portalu, kodu na darmowego hot-doga lub kawę, dostępne w każdym sklepie – mówi Przemysław Mroczek, Dyrektor Departamentu Marketingu Małpka S.A. - Nasi fani mogą liczyć również na ciekawe konkursy czy quizy, a także na bieżący dostęp do informacji na temat wydarzeń związanych z siecią sklepów Małpka Express.
Komunikacją marki Małpka Express w social mediach zajmuje się agencja Get More Social. Podwykonawcę spółka wyłoniła w konkursie ofert.
Małpka Express to ogólnopolska sieć sklepów formatu convenience rozwijana na zasadach systemu partnerskiego. Małpki Express oferują asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 2 500 indeksów produktowych. Są to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał, pieczywo czy wyroby cukiernicze pochodzą od regionalnych producentów, aby były zawsze świeże i odpowiadały lokalnym upodobaniom mieszkańców.
tagi: Małpka Express , Facebook ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...