Celem jesiennej kampanii marki PERFECTA jest zwiększenie spontanicznej i wspomaganej znajomości marki, a także zapoznanie konsumentek z jej szerokim asortymentem, nowoczesnością i wysoką jakością oraz przyjaznym i ciepłym charakterem.
Od 24 września 30-sekundowy oraz 15-sekundowy film reklamowy można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7 i Polsacie.
Przedłużeniem kampanii telewizyjnej będzie reklama kinowa typu on screen i off screen, która startuje w listopadzie w sieci kin Multikino. Na ekranach wyświetlany będzie spot 30-sekundowy, a dodatkowo o produktach marki PERFECTA widzowie dowiedzą się z mini-ekranów przy kasach, w kobiecym Kinie na Obcasach oraz dzięki reklamie na stronach internetowych Multikina.
Kampania telewizyjna i kinowa będzie dodatkowo wspierana reklamą w poradnikowej prasie kobiecej. Poza tym przygotowano materiały P.O.S. w formie standów i wobblerów. Wszystkim elementom kampanii towarzyszy hasło: „PERFECTA. Łączy nas piękno”.
tagi: perfecta,dax,kampania ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...