Mars®
Historia marki
Historia tego niezwykłego batonika rozpoczęła się w Tacoma (stan Washington) w Stanach Zjednoczonych w roku 1923. Wtedy pełen pomysłów Frank Mars z 400 dolarami w ręku rozpoczął działalność „Mars Candy Factory”. W Europie batony Mars® zostały wprowadzone na rynek po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 1932 roku przez młodego Amerykanina Forresta Marsa - syna założyciela Mars Incorporated. Były one produkowane
w małej fabryce w miasteczku Slough.
W tamtym okresie większość czekolad produkowano jako proste, solidne tabliczki. To baton Mars® połączył warstwy nugatu, karmelu i gęstej mlecznej czekolady. Od lat smak batonika Mars® pozostaje niezmienny i wyjątkowy.
Informacje handlowe
Obecnie w Polsce pod marką Mars® sprzedawane są:
- Baton Mars® 48 g
- Mini batoniki Mars® 19,7 g sprzedawa ne jako składnik oferty „Twój Mix”® oraz 5-cio paki dostępne w hiper- i supermarketach
- Lody Mars®
Grupa docelowa
Marka Mars® jest kierowana do młodzieży w wieku 16-24 lat, otwartych, pozytywnych i oczekujących od życia więcej. Młodych lubiących żyć poza domem, gdzie spotykają się ze znajomymi, razem bawią. Cenią sobie życie „tu i teraz” lubią żyć chwilą - wydają sporą część swoich pieniędzy na przyjemności (również słodycze).
Najważniejsze cechy marki
- Wyjątkowy i unikalny smak połączenia nugatu, karmelu i mlecznej czekolady,
- Czarne opakowanie z czerwonymi charakterystycznymi literami,
- Najwyższa jakość produktu.
Snickers®
Historia Marki
Snickers® to nugatowe nadzienie
z orzeszkami ziemnymi oblane karmelem
i mleczną czekoladą. Aż trudno uwierzyć, że utożsamiany z zaspokajaniem głodu
i niespożytą energią baton Snickers® ma dziś już ponad 80 lat. Początki sięgają 1923 roku, ale dopiero w 1930 baton doczekał się czekoladowej polewy i od tego momentu został wprowadzony na rynek amerykański pod marką Snickers®. Z ciekawostek warto dodać, że nazwa marki została wzięta od jednego z koni wyścigowych rodziny państwa Mars. Marka Snickers® w Polsce była długo dostępna jedynie w tzw. Pewexach, pośród innych zachodnich produktów. Na półkach sklepowych produkt zagościł na dobre w 1992 roku. Od tamtej pory marka Snickers® w bardzo aktywny sposób jest obecna na polskim rynku. Przeprowadzono wiele aktywności konsumenckich (promocje, serie limitowane nowych produktów marki Snickers®), a kampanie reklamowe wspierające rozwój marki stale wyznaczają czołówkę w sposobie docierania do konsumentów - młodych
i coraz bardziej wymagających ludzi.
Grupa docelowa
Marka Snickers® skierowana jest młodych ludzi w wieku 16-23 lata, którzy często sięgają po słodkie przekąski. Charakteryzuje ich wysoka aktywność życiowa, spontaniczność reakcji, poczucie wolności i niezależności. Ci młodzi ludzie prowadząc aktywne życie nie chcą zwalniać tempa. Mają codziennie mnóstwo rzeczy do zrobienia, a zatrzymanie się, żeby zaspokoić głód, to dla nich strata czasu. Baton Snickers® ma wszystko, czego w momentach chwilowego głodu potrzebują - energetycznego orzecha, słodyczy karmelu i smaku mlecznej
czekolady, a całość w przystępnej formie batona.
Informacje handlowe
Rodzina produktów marki Snickers® dostępnych w sklepach w Polsce:
- Batony w stałej ofercie - Snickers®
standard 55g, Snickers® Super 85g, - Snickers® Cruncher 40g.
- Batony w seriach limitowanych - Snickers® Crazy Peanut 51,5g.
- Kremy czekoladowe - Snickers® 200g, - Snickers® 360 g.
- Batoniki minis - Snickers® minis 19,7g sprzedawane jaki składnik ofert „Twój Mix”® .
- Lody Snickers® 48g.
Najważniejsze cechy marki
- Duże kawałki orzeszków - konkurencyjne produkty nie mają ich aż tak dużo i nie w tak wielkich kawałkach.
- Doskonale dobrane składniki, nadające batonowi oryginalny, łatwo rozpoznawalny smak.
- Snickers® jest przez wszystkich postrzegany jako luźna, młodzieżowa marka, związana ze sportem i aktywnością.
- Szybko zaspakaja głód - konsumenci spontanicznie porównują ten baton do baterii, która pozwala im zregenerować siły.
- Najwyższa jakość produktu.
Twix®
Historia marki
Marka Twix® jest znana w świecie już od blisko 40 lat. W Polsce Twix® jest sprzedawany od 1992 roku, a w Anglii od 1966. Twix® nieustannie zdobywa tysiące fanów. Twix® jest cały czas taki sam, w jednym wymiarze i oczywiście podwójny, bo we dwójkę raźniej. To prawdziwy smakołyk, który chrupie już kilka pokoleń.
Informacje handlowe
Obecnie w Polsce pod marką Twix® sprzedawane są:
- Batonik Twix® w opakowaniach 53,3 g.
- Mini batonik Twix® 2,5g sprzedawane jako składnik oferty „Twój Mix”® oraz 5-cio paki dostępne w hiper - i supermarketach.
- Lody Twix® .
Grupa docelowa
Marka Twix® jest skierowana do aktywnych młodych ludzi, ciekawych świata, którym do dobrej zabawy brakuje tylko czegoś pysznego. Przemawia do osób, które wiedzą, że na batonik Twix® trzeba zrobić przerwę. I to podwójną!
Najważniejsze cechy marki
- Mleczna czekolada, słodki, kuszący karmel, który się ciągnie i chrupiące
ciasteczko.
- Pyszny smak, na którym zawsze można polegać
- Najwyższa jakość produktu
Bounty®
Historia marki
Bounty® został wprowadzony na rynek w 1951 roku, od razu jako dwa kawałki kokosowego nadzienia oblanego mleczną czekoladą.
Informacje Handlowe
Obecnie w Polsce pod marką Bounty® sprzedawane są:
- Baton Bounty® 57 g.
- Mini batoniki Bounty ® 28,5 g sprzedawane jako składnik oferty „Twój Mix”® oraz 5-cio paki dostępne w hiper- i supermarketach.
- Lody w formie batonika Bounty®.
Grupa docelowa
Marka Bounty® kierowana jest do młodzieży w wieku 16-24 lat, otwartych na nowości i szukający nowych, ciekawych doznań. Nie jest im obca ucieczka od codzienności w świat marzeń.
Najważniejsze cechy marki
Niezmienną najbardziej charakterystyczną cechą produktów Bounty® są:
- Wyjątkowy i unikalny smak połączenia świeżego kokosu oblanego mleczną czekoladą.
- Niebieskie opakowanie z białymi literami oraz charakterystyczną palmą.
- Najwyższa jakość produktu.
Milky Way®
Historia Marki
Milky Way® został stworzony w 1923 roku przez Franka Marsa jako lekkie i puszyste nadzienie oblane mleczną czekoladą.
W 2005 Masterfoods stworzył nowy wariant znanej marki nazwany Milky Way® Minute.
Informacje handlowe
Obecnie na polskim rynku dostępne są:
- Milky Way® batonik 23,5 g
- Milky Way®
truskawkowy batonik 23,5 g
- Mini batonik Milky Way® 16,7 g sprzedawane jako składnik oferty „Twój Mix”® oraz 5-cio paki dostępne w hiper
i supermarmetach
- Milky Way® Cripsy Rolls 25 g - chrupiące rurki z mlecznym nadzieniem
- Krem do pieczywa Milky Way® 170 g
i 300 g
- Lody Milky Way®
- Milky Way® Ameo (Crispy Rolls_ 25 g - chrupiące rurki z mlecznym nadzieniem
- Milky Way® Minute ™ 39 g - pożywne ciasteczka zbożowe w 3 wariantach
(z jogurtem i muesli, jogurtem i truskawkami, z kremem mlecznym, truskawkami i czekoladą).
Grupa docelowa
Milky Way® jest marką, która myśli o rodzinie. Dlatego też głównie skierowany jest do matek z dziećmi w wieku 2-12 lat odpowiedzialnych za bieżące zakupy, ceniących zdrowie i dobro rodziny. Milky Way® odpowiada na potrzebę matek, które chcą zapewnić swojej rodzinie szczęśliwe i pełne radości życie i równocześnie podejmować odpowiedzialne wybory dotyczące żywienia.
W związku z powyższym marka Milky Way® posiada w wojej ofercie coś dobrego dla poszczególnych członków rodziny, np.:
- Batonik Milky Way® jako pyszna przekąska dla dziecka.
- Milky Way® Minute ™ jako poranna przekąska dla matek.
- Milky Way® Ameo jako zasłużona przyjemność dla matek.
- Milky Way® krem do pieczywa jako element śniadania dla całej rodziny.
Najważniejsze cechy marki
- Dbałość o dobro rodziny i rodzinną atmosferę
- Naturalne składniki: mleko, jogurt, ziarna zbóż, owoce.
- Najwyższa jakość produktu
NoName®
Historia marki
Baton NoName® to nasz polski produkt wymyślony i produkowany w fabryce Masterfoods Polska w Sochaczewie. Od połowy 2005 roku NoName® zmienił srebrno szarą szatę graficzną na bliski młodzieży uliczny styl graffitti - czarne, żółte i srebrne nieregularne elementy graficzne.
Informacje handlowe
NoName® to jeden z najtańszych na rynku batoników. Obecnie na krajowym rynku dostępny jest batonik NoName® 35g.
Grupa docelowa
Wysokiej jakości składniki powoduję, że NoName® jest chętnie jedzony przez młodszych klientów z mniej zasobna kieszenią.
Najważniejsze cechy marki
- Smak połączenia karmelu, chrupiącego ryżu i mlecznej czekolady.
- Charakterystyczne opakowanie z napisem NoName®.
- Bardzo atrakcyjna cena.
- Najwyższa jakość produktu.
źródło: Masterfoods Polska
tagi: masterfoods polska , batony , fmcg , słodycze ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...