Z rynku FMCG

House of Asia świętuje Chiński Nowy Rok

Poniedziałek, 13 stycznia 2020
W związku ze zbliżającym się Chińskim Nowym Rokiem firma House of Asia – producent wysokojakościowych produktów orientalnych – przygotowała szereg działań marketingowych pod hasłem „Azja Express”. Wśród nich znajdą się przede wszystkim wyjątkowe atrakcje dla klientów.
W Chinach przygotowania do najważniejszego w chińskim kalendarzu święta – Chińskiego Nowego Roku, nazywanego inaczej Świętem Wiosny – trwają w najlepsze. Chińczycy przystąpili do generalnych porządków, przyrządzania tradycyjnych potraw, wspólnych modlitw, by w wigilię Nowego Roku zasiąść do rodzinnej wieczerzy, a 25 stycznia wspólnie celebrować święto na ulicach miasta. Tego dnia, w akompaniamencie muzyki, przy wybuchach fajerwerków oraz tradycyjnych tańcach lwów i korowodzie osób niosących smoka, rozpocznie się hucznie rok Szczura. Obchody Chińskiego Nowego Roku trwać będą tradycyjnie 15 dni i zakończą się Świętem Latarni.

Chiński Nowy Rok świętują nie tylko Chińczycy, ale również sympatycy chińskiej kultury i tradycji. Wśród nich znajduje się firma House of Asia, która jako pierwsza w segmencie marek oferujących produkty orientalne postanowiła uczcić to ważne chińskie święto kampanią „Azja Express”. W jej ramach w sieciach handlowych, dyskontach oraz wybranych sklepach tradycyjnych pojawią się m.in. efektowne ekspozycje produktów oraz materiały POS. Ponadto klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i wziąć udział w degustacjach produktów w wybranych sklepach, a użytkownicy Frisco.pl – powalczyć w konkursie o voucher na wycieczkę do Azji z biurem podróży ITAKA. Akcja wsparta będzie działaniami contentowymi w mediach społecznościowych, serwisach tematycznych i prasie handlowej oraz kampanią zasięgową Google Ads. Co więcej, na stronie www.houseofasia.pl opublikowany zostanie chiński horoskop, dzięki któremu każdy będzie mógł sprawdzić swój chiński znak zodiaku.

- Co roku, wspólnie z naszymi klientami i kontrahentami, świętujemy Chiński Nowy Rok. Działania w ramach akcji „Azja Express” to doskonała okazja do pozyskania nowych użytkowników azjatyckich produktów - komentuje Maciej Szała, współwłaściciel firmy De Care.

Ideą akcji „Azja Express” jest nie tylko związana z Chińskim Nowym Rokiem kulinarna podróż do Chin, ale również podkreślenie walorów prostych, szybkich do wykonania przepisów opartych na autentycznych chińskich produktach. Myśl przewodnią akcji obrazuje specjalnie przygotowany key visual z hasłem: „Prosto na Twój talerz”.



tagi: House of Asia , Chiński Nowy Rok ,