Rama – goszcząca w polskich domach od ponad 20 lat – zyskuje nowe oblicze. Receptura, oparta na wysokiej jakości oleju rzepakowym, prosty skład i doskonały smak teraz w zupełnie nowym, białym opakowaniu. Znajduje się na nim duże, dobrze widoczne logo, a poniżej nazwa wariantu napisana nową, charakterystyczną czcionką. Kwiaty rzepaku umiejscowione na przykrywce oraz ściankach opakowania wskazują na główny składnik receptury. Każdy wariant smakowy cechuje także spersonalizowany kolor obramowania przykrywki, dzięki czemu łatwo znajdziemy na półce poszukiwany produkt. Wsparcie obejmuje: kampanię TV oraz digitalową, narzędzia OOH (jak billboardy), materiały POS i degustacje w miejscach sprzedaży oraz aktywności PR.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.