Z rynku FMCG

Wyjątkowy Prezent na urodziny Auchan

Wtorek, 19 czerwca 2018
W maju br. Auchan obchodził 22 rocznicę obecności na polskim rynku. Z tej okazji w wybranych sklepach sieci odbywały się liczne wydarzenia z konkursami i innymi atrakcjami dla klientów. W świętowanie urodzin w Centrum Ursynów oraz King Cross Praga włączyła się firma Wyjątkowy Prezent, której produkty od 2015 roku obecne są w sieci Auchan.
Przejażdżka motocyklem Harley-Davidson oraz Walk In The Sky czyli spacer na linie po ścianie wieżowca – takie nagrody mogli wygrać goście, którzy w dwa majowe weekendy odwiedzili warszawskie centra handlowe Auchan i wzięli udział w konkursach zorganizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji urodzin sieci firma przygotowała także inne atrakcje. Na jej stoiskach mieszczących się w sklepach Auchan można było przejechać się wirtualną kolejką górską oraz obejrzeć z bliska i zrobić sobie zdjęcie z Harleyem-Davidsonem Iron 883.

Działająca od ponad 10 lat spółka Wyjątkowy Prezent dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży i często włącza się w inicjatywy organizowane przez swoich partnerów. Aktualnie marka obecna jest w ponad 1800 punktach w całej Polsce, w sklepach takich jak: Auchan, Carrefour, Tesco, InMedio, Relay czy Kolporter. - W planach firmy jest otwieranie kolejnych placówek w galeriach handlowych oraz współpraca z sieciami detalicznymi. Zapraszamy do niej w szczególności coraz popularniejsze sklepy typu convenience – mówi Michał Kaleta, dyrektor ds. Rozwoju i Sprzedaży w firmie Wyjątkowy Prezent.

To właśnie pod ich kątem Wyjątkowy Prezent planuje wprowadzić nowoczesne, multimedialne, interaktywne ekspozytory. Przy ich pomocy każdy klient będzie mógł zamówić interesujący go prezent w miejscu, w którym codziennie robi zakupy. We współpracy z partnerami i pośrednikami m.in. ePay Polska, Wyjątkowy Prezent szykuje także nowy projekt dedykowany specjalnie zewnętrznym sieciom sprzedaży.



tagi: Auchan, Harley-Davidson oraz Walk In The Sky,