Wiadomości

HarnaŚ miliony piw rozdaje" wielka letnia promocja Piwa Harnaś - ruszyła!

Czwartek, 19 czerwca 2008
Rozpoczęła się największa tegoroczna kampania promocyjna marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska - „HARNAŚ MILIONY PIW ROZDAJE".  Do końca września, do rąk konsumentów Harnasia trafią aż dwa miliony darmowych puszek tego świetnego piwa!

Największym atutem promocji jest jej prosty mechanizm. Kupując jedną z promocyjnych butelek lub puszek piwa Harnaś, oznaczonych hasłem „Harnaś miliony piw rozdaje", będzie można wygrać kolejne, darmowe piwo. Wystarczy znaleźć pod kapslem butelki napis „WYGRAŁEŚ PIWO!" lub pod kluczykiem puszki hasło „PIWO!" i po prostu wymienić zwycięski kapsel lub kluczyk w miejscu zakupu na kolejną, gratisową puszkę piwa Harnaś.

 

„Konsumenci Harnasia z pewnością świetnie pamiętają naszą letnią promocję z ubiegłego roku, podczas której także rozdawaliśmy darmowe piwa. Spotkała się wówczas z ich doskonałym przyjęciem." - mówi Agnieszka Filek, Senior Brand Manager marki Harnaś w Carlsberg Polska. „Tym razem jednak pula nagród się podwoiła. Przygotowaliśmy dla naszych konsumentów, aż dwa miliony darmowych piw, dając im tym samym naprawdę wielką szansę na wygraną i to właściwie w chwili i w miejscu zakupu piwa. Mam nadzieję, że nasi konsumenci nie będą narzekać tego lata na brak orzeźwienia. Harnaś da im ku temu dodatkowe dwa miliony powodów!" - dodaje Agnieszka Filek.

Popularność marki Harnaś i bardzo prosty mechanizm promocji to także zachęta dla sklepów. Przy minimalnym zaangażowaniu mogą podnieść własną atrakcyjność, a dając swoim klientom możliwość wygranej, także zwiększyć ich lojalność wobec danego punktu zakupu. 

 

Informacja o promocji „HARNAŚ MILIONY PIW ROZDAJE"  komunikowana będzie na opakowaniach promocyjnych piwa Harnaś, w prasie handlowej, także w postaci dedykowanej linii materiałów POS oraz na stronie internetowej marki http://www.piwoharnas.pl/.

 

Jeszcze w czerwcu ruszy telewizyjna kampania reklamowa stanowiąca wsparcie promocji „Harnaś miliony piw rozdaje".

 

Autorem kreacji promocji „Harnaś miliony piw rozdaje" jest agencja Red8 Communications Group.

tagi: Harnaś , Carlsberg Polska ,