Cydr jest niezwykle popularną kategorią w Europie Zachodniej, głównie we Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii, a także USA i Kanadzie. Teraz, dzięki nowemu produktowi firmy Ambra, ma szansę podbić również gusta polskich konsumentów.
Cydr Lubelski to produkt regionalny, który powstaje na Lubelszczyźnie, kolebce polskiego sadownictwa, słynącej z najlepszych gatunkowo odmian jabłek. Idealne warunki klimatyczne sprawiają, że w tym rejonie dojrzewają najbardziej soczyste i dorodne owoce. To z nich tłoczony jest moszcz jabłkowy, którego fermentacja w zbiornikach ciśnieniowych, powoduje powstanie naturalnego dwutlenku węgla. Taki proces produkcji, na który składa się również użycie szlachetnych odmian drożdży i odpowiedni czas leżakowania sprawia, że ten niezwykle lekki napój alkoholowy urzeka swoim prawdziwie owocowym smakiem.
Delikatna słodycz Cydru Lubelskiego to zasługa przede wszystkim owoców, ponieważ produkt nie zawiera słodzików, nie jest także aromatyzowany, ani dodatkowo barwiony. O jego wyjątkowym charakterze świadczy jednak całość tej niepowtarzalnej kompozycji, będącej doskonałym połączeniem naturalnie owocowego smaku z mocno orzeźwiającym aromatem.
Cydr Lubelski to idealna propozycja dla wszystkich miłośników lekkich, orzeźwiających alkoholi z charakterem. Niska zawartości alkoholu - jedynie 4,5% vol. sprawia, że jest lżejszy od wina i jednocześnie subtelniejszy niż piwo, stanowiąc najlepszy wybór na swobodne spotkania o każdej porze dnia i roku – i w domu, i w plenerze. Jego walory będą jednak szczególnie wyraziste w czasie upalnych, letnich dni, spędzanych na świeżym powietrzu. Dzięki swoim unikalnym atrybutom, jak: lekkość, naturalność i przyjemność, będą nim zachwyceni zarówno konsumenci win, jak i piw tradycyjnych oraz smakowych, bez względu na płeć.
„Produkcja cydru to w dużej mierze odpowiedź na stopniowe zmiany zachodzące w obszarze kultury picia alkoholu oraz na potrzeby samych konsumentów, którzy chętnie wybierają lżejsze trunki o mniejszej zawartości alkoholu, lubią eksperymentować i poznawać nowe smaki oraz poszukują innowacyjnych rozwiązań. Coraz bardziej doceniają również regionalne produkty, wyróżniające się unikatowym charakterem i w tych założeniach upatrujemy sukces rynkowy Cydru Lubelskiego” – mówi Katarzyna Brodowska, Senior Brand Manager, Ambra S.A.
Produkty otrzymają szerokie wsparcie w punktach sprzedaży należących do kanału tradycyjnego, nowoczesnego, jak również w kanałach HoReCa. Systematyczny rozwój dystrybucji marki będzie możliwy dzięki długofalowym inwestycjom w programy budowania dystrybucji w sklepach detalicznych oraz atrakcyjnym aktywnościom trade marketingowym. Pierwsza partia produktów została w wyróżniający się sposób oznaczona „piramidkami”, komunikującymi nowość i wszystkie atrybuty Cydru Lubelskiego. Dodatkowo wdrażane są obecnie standardy ekspozycyjne, integrujące cały szereg dedykowanych materiałów POS, jak m.in. ulotki, plakaty, cenówki, listwy cenowe, koszyczki do ekspozycji produktu z półki sklepowej.
Wprowadzeniu produktu na półki sklepowe, towarzyszy kampania reklamowa w prasie handlowej oraz wsparcie ze strony komunikacji PR, za które odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.
Cydr Lubelski
Pojemność: butelka 1l
Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł
Producent: Ambra S.A., ul. Puławska 336, 02-819 Warszawa