Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.
Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.
Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).
tagi: Familijne ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....