„W swoich spotach reklamowych chcemy skierować uwagę widza na główne zalety naszych produktów, które gwarantują idealną czystość i bezpieczeństwo czyszczonych powierzchni. Prezentowane przez nas produkty są bardzo nowoczesne i mają wiele funkcji”- mówi Barbara Hołubowska Brand Manager marki Kret.
Obecna kampania to już druga kampania telewizyjna marki Kret. Pierwsza prowadzona była pod hasłem „Profilaktycznie używaj raz w tygodniu”. W ten sposób firma komunikowała nie słabnącą siłę udrażniaczy marki Kret o 60% udziale w rynku. Celem tegorocznej kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku marki Kret, która oferuje szerokie portfolio środków czystości.
Kampania potrwa do 15 listopada. Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat.
Kreację kampanii przygotowała agencja Blue Shoes z Krakowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Intermedia. Działania te uzupełni prowadzona równolegle kampania w prasie handlowej i pismach poradnikowych.
tagi: Kret,nowości,kampania,Global-Cosmed ,
Poselskie projekty nowelizacji ustawy o wychowaniu w...
We wrześniu codzienne zakupy podrożały średnio o 4,9% rdr...
Stokrotka ponownie znalazła się wśród liderów rankingu...
W 2024 r. polskie bezpośrednie inwestycje zagraniczne wzrosły...
Mennica Skarbowa prognozuje rekordową sprzedaż ponad 20 ton...
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...
W I półroczu 2025 r. Indeks Dekarbonizacji Polskiej...
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...