Nowością w tym roku jest również promocyjna kampania konsumencka pt. „Złote Dziecko”. By wziąć udział w konkursie należy zrobić zdjęcie lub nagrać film ze swoim złotym dzieckiem, tak by pokazać, jakie jest wyjątkowe. Każde dziecko w oczach rodziców posiada niecodzienny talent. Wystarczy kupić Złote paluszki rybne FRoSTY z logo promocji, odszukać kod promocji wewnątrz opakowania i umieścić zdjęcie lub film na stronie internetowej www.frosta.pl. Na ‘Złote dzieci’ będą głosować internauci. Atrakcyjne nagrody czekają na autorów najwyżej ocenianych zdjęć i filmów. Promocja ma na celu wsparcie sprzedaży oraz promocję wizerunku marki FRoSTA. Informacja będzie umieszczona na opakowaniach promocyjnych Złotych paluszków rybnych oraz w Internecie. Konkurs potrwa od 01.10.2007 do 31.12.2007 r.
Po raz pierwszy w tym roku FRoSTA zdecydowała się także na kampanię internetową w głównych portalach tematycznych, odbywająca się równolegle z reklamą w TV.
Kreację filmu, jak i promocji Złote Dziecko wykonała agencja GPD z Warszawy. O kształt kampanii internetowej zadbała grupa Media Contacts. Natomiast czas mediowy kampanii TV został zakupiony przez dom mediowy MPG Media Planning.
tagi: Frosta,Nowości,promocje ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...