Nowością w tym roku jest również promocyjna kampania konsumencka pt. „Złote Dziecko”. By wziąć udział w konkursie należy zrobić zdjęcie lub nagrać film ze swoim złotym dzieckiem, tak by pokazać, jakie jest wyjątkowe. Każde dziecko w oczach rodziców posiada niecodzienny talent. Wystarczy kupić Złote paluszki rybne FRoSTY z logo promocji, odszukać kod promocji wewnątrz opakowania i umieścić zdjęcie lub film na stronie internetowej www.frosta.pl. Na ‘Złote dzieci’ będą głosować internauci. Atrakcyjne nagrody czekają na autorów najwyżej ocenianych zdjęć i filmów. Promocja ma na celu wsparcie sprzedaży oraz promocję wizerunku marki FRoSTA. Informacja będzie umieszczona na opakowaniach promocyjnych Złotych paluszków rybnych oraz w Internecie. Konkurs potrwa od 01.10.2007 do 31.12.2007 r.
Po raz pierwszy w tym roku FRoSTA zdecydowała się także na kampanię internetową w głównych portalach tematycznych, odbywająca się równolegle z reklamą w TV.
Kreację filmu, jak i promocji Złote Dziecko wykonała agencja GPD z Warszawy. O kształt kampanii internetowej zadbała grupa Media Contacts. Natomiast czas mediowy kampanii TV został zakupiony przez dom mediowy MPG Media Planning.
tagi: Frosta,Nowości,promocje ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...