Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. Elegancka i funkcjonalna szata graficzna oraz nowoczesny kształt podkreślają jakość lodów premium Nordis Cadenza.
Nowe opakowanie Nordis Cadenza odzwierciedla wyrafinowany smak tych lodów i jest zarazem bardzo funkcjonalne – powiedział Tomasz Meller, dyrektor generalny Grupy Nordis. – Opakowanie doskonale wyróżnia się w sklepowych zamrażarkach pełnych tradycyjnych pojemników.
Nordis, jedna z najstarszych w Polsce firm mrożonkowych, produkuje lody od blisko 45 lat. Firma podkreśla, że każdy produkt powinien bronić się swoją jakością. Dlatego Nordis Cadenza to lody o bardzo bogatym smaku. W bakaliowych znajdziemy rodzynki, figi, orzechy włoskie i arachidowe, zaś do waniliowych dodano wiśnie kandyzowane. Pozostałe dwa produkty spod znaku Nordis Cadenza wyróżniają się puszystą śmietanką oraz kawałkami prawdziwej czekolady, która nadaje lodom mocny, głęboki smak.
Oferujemy lody o najwyższej jakości w cenie poniżej 10 zł – mówi Tomasz Meller. – Podczas gdy ceny dużych lodów familijnych sięgają nawet 17 zł.
Lody familijne serii Cadenza były dotychczas dostępne jedynie w rozmiarze 500 ml. Nordis Cadenza w dużych opakowaniach 900 ml są obecne na rynku w sugerowanej cenie 9,90 zł.
tagi: Lody , Nordis Cadenza ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...