Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. Elegancka i funkcjonalna szata graficzna oraz nowoczesny kształt podkreślają jakość lodów premium Nordis Cadenza.
Nowe opakowanie Nordis Cadenza odzwierciedla wyrafinowany smak tych lodów i jest zarazem bardzo funkcjonalne – powiedział Tomasz Meller, dyrektor generalny Grupy Nordis. – Opakowanie doskonale wyróżnia się w sklepowych zamrażarkach pełnych tradycyjnych pojemników.
Nordis, jedna z najstarszych w Polsce firm mrożonkowych, produkuje lody od blisko 45 lat. Firma podkreśla, że każdy produkt powinien bronić się swoją jakością. Dlatego Nordis Cadenza to lody o bardzo bogatym smaku. W bakaliowych znajdziemy rodzynki, figi, orzechy włoskie i arachidowe, zaś do waniliowych dodano wiśnie kandyzowane. Pozostałe dwa produkty spod znaku Nordis Cadenza wyróżniają się puszystą śmietanką oraz kawałkami prawdziwej czekolady, która nadaje lodom mocny, głęboki smak.
Oferujemy lody o najwyższej jakości w cenie poniżej 10 zł – mówi Tomasz Meller. – Podczas gdy ceny dużych lodów familijnych sięgają nawet 17 zł.
Lody familijne serii Cadenza były dotychczas dostępne jedynie w rozmiarze 500 ml. Nordis Cadenza w dużych opakowaniach 900 ml są obecne na rynku w sugerowanej cenie 9,90 zł.
tagi: Lody , Nordis Cadenza ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...